IKLAN NUFFNANG

U FOLLOW I @ I FOLLOW U (sesiapa yg dh follow sila tinggalkan link anda bg memudah kan urusan)

IKLAN NUFFNANG


Hai.. kepada sesiape yang ingin membeli atau menempah barangan di CGC sila lah sms / weChat / Viber / Line / Whatsapp ke no 017-373 1837..

Dan kepada sesiape yang ingin melihat barangan terbaru dari CGC sila lah ke Facebook - Cgc Crystal House atau anne_cgc ..


PROMOSI

PROMOSI !!! HANYA RM 160.00 
(termasuk pos laju) 

1 SET RANTAI TANGAN dan RANTAI KAKI CRYSTAL SWAROVSKI IKAT SUASA..
Harga asal RM 210.00

Promosi sehingga bulan 5 ni jew...
Berminat boleh hubungi 017-373 1837


*sesiape berminat boleh hubungi 017-373 1837 untuk sebaran pertanyaan..
warna boleh mengikut pilihan sendiri..


PROMOSI !!! HANYA RM 120.00 
(termasuk pos laju) 

1 SET RANTAI TANGAN dan RANTAI KAKI CRYSTAL SWAROVSKI IKAT SUASA..
Harga asal RM 160.00

Promosi sehingga bulan 5 ni jew...
*sesiape berminat boleh hubungi 017-373 1837 untuk sebaran pertanyaan..
warna boleh mengikut pilihan sendiri..

KAPSUL SNE


PRODUK SNE



SIJIL HALAL PRODUK SNE


SNE KAPSUL

Nama Produk : Kapsul SNE
Kandungan : 500mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL20034169TCR
Harga Normal : RM250.00

MENGUBAH STATISTIK KUALITI HIDUP MANUSIA

- Membaikpulih dan menyuburkan sel-sel badan.
- Menyingkirkan toksin dan radikal bebas.
- Membersihkan darah dan membantu peoses detoksifikasi.
- Mengaktifkan sel-sel otak, sistem saraf dan endokrin.
- Meningkatkan sistem imun dan mencegah influenza.
- Merawat lecur, parut, luka-luka dan kudis tekanan.
- Menyeimbagkan hormon dan masalah kewanitaan.

Bahan2 dalam kapsul Sne


KAPSUL PENAWAR PELBAGAI PENYAKIT, HARUS DICUBA SEBELUM ANDA MENCUBA YANG LAIN...
KAPSUL SNE mengabungkan minyak biji Seabuckthorn dengan Mukopolisakarida Makromolekul sebagai ramuan aktifnya, diekstrak dan diperhalukan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida. KAPSUL SNE berkesan untuk menyigkirkan toksin dan radikal bebas, meningkatkan sistem imun, mengaktifkan sel-sel untuk mencapai tahap metabolisme yang optimum.

6 CIRI UTAMA :-
- Melanjutkan usia.
- Menyuburkan dan mencergaskan sel.
- Menyelaras dan membaik pulih sel.
- Mengandungi kesan anti-bakteria.
- Menyeimbangkan system badan.
- Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi.
MANFAAT UTAMA :-
- Berkeupayaan untuk menyingkirkan radikal bebas dan elemen berbahaya.
- Meningkatkan fungsi system imun.
- Mencegah pelbagai jenis penyakit yang berkaitan dengan sestem pencernaan.
- Mengurangkan tahap lipid darah dan kolestrol, justeru mencegah penyakit kardioserebrovaskular.
- Mencegah jangkitan influeza.
- Merawat lecur, parut, reput fros dan kudis tekanan.
- Menggalakkan peredaran darah dan mengelakkan pembentukan bekuan darah/thrombus, mempercepatkan proses penyembuhan luka selepas pembedahan.
- Mencegah dan merawat pelbagai masaalah khusus wanita (ginekologikal).
- Membantu perkembangan fizikal dan keupayaan mental kanak-kanak.
- Meningkatkan kesihatan kulit dan melambatkan prosees penuaan.

KESAN RAWATAN KAPSUL SNE :-

Tempoh rawatan pertama (1-30 hari)
- Wajah yang cantik dan berseri.
- Kualiti Tidur bertambah baik.
- Mempertingkatkan sistem imun.
- Kesejahteraan Mental.
- Meringankan penderitaan penyakit semasa
Indikasi :- Kesan rawatan KAPSUL NSE telah bermula, menyigkirkan toksin dan radikal bebas daripada badan anda. Sesetengah individu akan mengalami rindakan balas yang positif (reaksi penyelarasan). Namun begitu, reaksi sedemikian akan hilang dalam tempoh 1-2 minggu.

Tempoh rawatan kedua (30-60)
- Berasa cergas dan bertenaga.
- Wajah yang cantik dan berseri.
- Pigmentasi dan kedutan berkurangan.
- Kualiti tidur yang bertambah baik.
- Penderitaan penyakit semasa diringankan dan bertambah lega.
- Wajah tampak berseri dan lebih muda
- Indikasi : Siatem endokrin diselaraskan untuk mencapai keseimbangan dalaman, fungsi imun dipulihkan,
- metabolisme pada tahap optimum. anda dinasihatkan untuk terus mengambil KAPSUL SNE.

Tempoh rawatan ketiga (selepas 60 hari)
- Keletiha, kepenatan dan sakit belakang semakin lega.
- Kulit nampak lebih lembab, halus dan gebu.
- Pigmentasi berkurangan atau bertambah pudar.
- Pengurangan tahap gula dalam darah, lipid darah dan kolestrol.
- Peredaran darah yang optimum, hujung jari berwarna kemerah-merahan.
- Simptom penyakit semasa telah dibaik pulih dengan sekata.
Indikasi :- KAPSUL SNE merupakan sumber nutrien penting untuk tubuh badan anda. Ia membantu menyelaraskan fungsi tubuh anda. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil KAPSUL SNE.

Jangka panjang :- Penyelaraskan kesihatan yang optimum.
- Pada thap ini, anda telah menikmati faedah KAPSUL SNE. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil KAPSUL SNE. Dos boleh dikurangkan setengah. Kesimpulannya, KAPSUL SNE membantu anda kekal sihat, bebas daripada penyakit dan awet muda, membolehkan anda menikmati usia yag panjang.

DOS DISYORKAN : -
- 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji sebelum tidur. Minum air putih/masak yang banyak badi membantu pengeluaran toksin dalam badan.
- Sila tambah dos pengambilan bila badan memberi tindabalas kesakitan. Lagi besar kesakitan, lebih banyak dos diperlukan untuk memerangi penyakit tersebut.
- Boleh dikurangkan dos pengambilan (1 biji pagi, 1 biji malam) bila penyakit mula bekurangan atau anda kembali pulih/sihat sepenuhnya.

KAPSUL SNE sesuai untuk :-
- Penyakit saluran pernafasan, penyakit saluran gastrousus, penyakit sistem urinari.
- Penyakit kardiovaskular dan serebrovaskular, penyakit berkaitan sistem peredaran darah.
- Penyakit saraf, sendi, tulang, reumatisme dan arthitis.
- Penyakit kulit.
- Keadaan separa sihat.
- Fungsi imun yang semakin merosot.

- Lecur, lepuh, kudis tekanan, luka, reput fros.

BEUTSKIN ESSENCE

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM260.00 

“ Mengubah Statistik Umur Manusia ”

5 FAKTOR UTAMA
1. Memutihkan
2. Kecerahan Kulit
3. Memperbaiki Gen
4. Metabolik
5. Anti-Pengoksidaan

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

JUS MONA-VIE


Jus Monavie

 APAKAH JUS MONAVIE?
 Jus MonaVie terdiri dari 19 jenis buah-buahan terbaik dunia. Kandungan utamanya ialah acai berry. Acai berry merupakan sejenis buah yang kaya dengan anti-oksidan bagi membantu tubuh melawan sel kanser. Acai berry juga dikenali sebagai VIAGRA FROM THE AMAZON yang boleh membantu meningkatkan tenaga batin. Dr Perricone menggelar buah acai sebagai buah yang paling berkhasiat di dunia.

 FAKTA-FAKTA UTAMA JUS MONAVIE       
Sains mendapati bahawa kebanyakan khasiat buah terletak pada biji dan kulitnya. Adunan MonaVie terdiri daripada gabungan 19 jenis buah termasuk biji dan kulitnya.

BEDAK ARAB



Bedak Arab Kokuryu Super Summer Cake

Jenis Ton Warna : 

Orange, Blush, Sunset Tan, Amber Rose, Olive Rose, Puggy Pink 





Keistimewaan Kokuryu Super Summer Cake (Bedak Arab) :
- 3 in 1 (moisturizer, foundation, powder)
- Tahan selama 8 jam;
- Boleh diguna ketika solat;
- Halal;
- Kulit akan bertambah cantik apabila berpeluh (kalau berpeluh hanya ‘dap’kan tisu pada muka, tisu tidak akan melekat di muka);
- Berbau wangi;
- Selepas dipakai akan mengikut warna darah (jadi ada satu warna sahaja dan sesuai untuk semua warna kulit);
- Mengecutkan jerawat bagi yang berjerawat;
- Muka semakin lembut dan gebu;
- Menjimatkan masa dan wang;
- Disertakan bersama span yang lembut, mudah dipakai dan tidak akan kepam apabila disimpan setelah dibasahkan.




Cara menggunakannya :
- Basahkan span
- Sapukan span pada bedak
- Ratakan ke seluruh muka



Harga : 
1 unit : RM 50.00 
3 unit : RM 140.00 
5 unit : RM 225.00 
**Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak)







EUMORA SOAP






Eumora Soap

1 piece – RM 90.00
2 piece – RM 175.00
3 piece – RM 255.00
1 box – RM 325.00
3 box – RM 975.00



PASTIKAN ANDA MEMILIKI PRODUK YG ORIGINAL DARI KAMI
Dari kami mempunyai Hologram di setiap box

SABUN EUMORA
Sabun EUMORA merupakan sabun ALL IN ONE. Membantu wajah anda bertambah cantik dan berseri. EUMORA adalah 100% semulajadi. Bar Rawatan kulit yang mengandungi MOOR yang bagus dan mikroalga yang dihidrat (Hma), dihasilkan serta 100% diimport dari eropah. Sabun Eumora dapat membantu kulit anda mempunyai masalah berikut :
Kulit Muka Berkedut;
Berjerawat;
Muka Berminyak;
Uban;
Kepala Botak;
Kelemumur;
Enzema;
Panau
Kurap
Resdung
Kulit Kaki Pecah




KANDUNGAN EUMORA
Hma – Algae yg kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit.
Heilmoor Clay – Terdiri daripada beratus herba, bahan organic, antibiotic yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi. EUMORA Miracle Bar 100% Semulajadi.

KEGUNAAN SABUN EUMORA
Membantu mengecilkan pori-pori;
Membantu mengawal blackheads and whiteheads;
Membantu mengawal keseimbangan pH pada kulit;
Membantu mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif;
Membantu mengurangkan kesan parut pada kulit;
Membantu mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat;
Membantu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah;
Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dan sebagainya;
Membantu kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation;
Membantu kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri;
Membantu meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal,sihat dan berseri;
Sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak;
Membantu mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line;
Membantu menghilangkan kehitaman di celah peha dan ketiak;
Membantu mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala dan menyihatkan kulit kepala;
Membantu melembutkan rambut dan menyihatkannnya dan merawat uban;
Membantu mematikan jerawat muka @ badan;
Membantu kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation;
Membantu menegangkan muka dan menaikkan seri kulit muka;
Boleh dijadikan syampu untuk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut;
Membantu membuang toxin daripada kulit;
Membantu pembaharuan sel dan pembentukan semula colagen;
Membantu menganjalkan kulit badan;
Membantu mengurangkan lemak badan;
Membantu mengurangkan selulit;
Membantu mengurangkan bau badan;
Membantu menyihatkan gusi dan memutihkan gigi.

LANGKAH-LANGKAH PEMAKAIAN
1. Basahkan kedua-dua tapak tangan  anda.
2. Gosokkan sabun di tapak tangan untuk mendapatkan buih.
3. Ratakan buih di muka anda.
4. Biarkan selama 3 minit dan bilas dengan air biasa (Jangan lap dan biarkan kering sendiri)
5. Lakukan 2 kali sehari.

TINDAKBALAS SABUN EUMORA
Terdapat beberapa kesan akibat dari pemakaian SABUN EUMORA. Di antaranya adalah :-
Kulit menjadi kering – Selepas menggunakan eumora, gunakan pelembap muka. (Pastikan yang tidak mengandungi kandungan AHA/bleach);
Keluar bintik-bintik halus di muka – Ini adalah kesan sementara sahaja kerana proses pembersihan akibat pembuangan sisak toksik dari wajah anda. Teruskan pakai sabun eumora;
Kulit menggelupas – Ini adalah proses menghilangkan sel-sel mati dan proses pertumbuhan sel-sel baru. Proses ini hanyalah sementara sahaja. Jangan bimbang, biasanya pengelupasan ini tidak akan terlalu kelihatan di wajah. Teruskan menggunakan sabun eumora;
Kulit terasa gatal – Ini adalah akibat resdung. Biarkan sahaja, proses pembersihan sedang berlaku. Teruskan menggunakan sabun eumora;
Kepala botak/masalah rambut gugur – Ratakan buih sabun di bahagian kepala anda dan biarkan selama 30 minit. Bilas dengan air bersih. Mungkin pada awalnya, kulit kepada akan terasa tegang dan rambut akan gugur sedikit. Jangan bimbang, dalam masa 2 minggu rambut baru akan mula tumbuh kembali.

BEAUTY UMAIRA




BEAUTY UMAIRA 

1 box : RM 250.00 
2 box : RM 480.00 
3 box : RM 690.00 
5 box : RM 1,100.00
(Boleh campur Box)

Produk 1 : Beauty Umaira 1001 RAHSIA

Beauty Umaira
Terkenal sebagai pakej makanan tambahan yang membantu anda untuk kelihatan cantik dan menawan dari segi dalaman dan luaran.  BEAUTY UMAIRA memberi kelebihan pada diri anda untuk membentuk kecantikan secara kekal dari dalaman dan melangsingkan badan anda.  Kandungan khasiat produknya juga menjadikan kulit anda halus dan gebu, berseri dan bermaya walau tanpa make-up.  Pengambilan yang berterusan selama 3 bulan memberikan hasil diluar jangkaan anda.  Pasti keluarga dan kenalan rapat anda akan memberikan komen tentang diri anda.
Selain dari kelihatan cantik, BEAUTY UMAIRA juga membantu memperbaikki` dan memelihara organ dalaman wanita supaya sentiasa dalam keadaan baik dan sihat.  Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua.  Bagi wanita bujang anda tidak akan mengalami lagi masalah keputihan dan senggugut.  Sementara yang sudah berkahwin otot dalaman anda lebih kuat dan menjadikan hubungan anda bersama suami lebih bermakna dan dapat memberi 100% kepuasan kepada suami anda. Kandungan bahan yang membezakan produk makanan tambahan BEAUTY UMAIRA dengan produk lain seperti GARCINIA yang membakar kalori dan mengawal nafsu makan, ASTAXANTHIN pula meningkatkan sistem pertahanan badan dan mencegah penuaan kulit, dan KOLAGEN membantu proses pembentukan dan menganjalkan kulit.

Kandungan utama Beauty Umaira :

MARINE COLLAGEN, MANJAKANI, MADU, KACIP FATIMAH, PSYLLIUM HUSK DAN PUERARIA MIRIFICA.

Fungsi Beauty Umaira
1. Merangsang penghasilan kolagen
2. Menurun berat badan dan mengawal nafsu makan
3. Astaxanthin menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
4. Meningkatkan sistem ketahanan badan
5. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
6. Senang tidur dan buang air besar
7. Anti Jeragat, menegangkan kulit dan awet muda
8. Menganjalkan tubuh dan kulit
9. Membentuk, menganjal dan membesarkan payudara.
10. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
11. Megurangkan keputihan dan melambatkan monopause
12. Meringankan sakit haid
13. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma
14. Membantu masalah pernafasan

Testimoni Beauty Umaira
Puan Salmiah, Melaka
• Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb

Puan Khadijah, Mersing
• Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih.

Faridah, Parit Buntar
• Sebelum menggunakan Umaira, berat badan saya lebih kurang 78 kg. Kawan saya mencadangkan saya gunakan Umaira.  Mula2 tu tak berapa percaya sangat. Tapi pada kotak yang pertama saya guna Umaira, saya mula merasakan perubahan berat badan saya. Masuk kotak ketiga, semua pakaian saya sebelum ni dah tak boleh digunakan lagi. Umaira memang hebat.

Fatimah, Pasir Mas
• Saya mengalami sedikit masalah kulit seperti kulit kasar dan gersang serta permukaan kulit muka saya tidak begitu sekata.  Alhamdulillah setelah menggunakan Umaira hampir 2 bulan, kulit saya kelihatan semakin baik dan licin. Kawan2 ofis saya mula bertanya akan perubahan pada kulit wajah saya. Apa lagi saya mulalah promosi Umaira pada kawan2. Ramai yang sudah berpuas hati. Disamping untuk kecantikan, poket pun semakin kembung. Cayalah Umaira, you are the best.


Cara Minum Beauty Umaira
Campurkan satu sachet Beauty Umaira dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.

Produk 2 : Umaira 1001 RAHSIA Untuk Lelaki

Umar
Manly Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki . Khasiiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaikki sistem dalaman badan serta memperbaikki sistem pengedaran darah dalam badan kita.  Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini. 
Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi, menambahkan seri kulit, memperbaikki sendi-sendi, urat saraf dan gout, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran.  Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul.
Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua.  Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, insyaallah. Yang pasti, sesiapa yang telah mencuba Umar, tidak lagi akan beralih kepada makanan-makanan kesihatan yang lain. Anda bila lagi !!!
Kandungan utama Umar :
Palmetto, Tongkat Ali,  Macca, Tribulus Terrestris, Mulra Puama,  Ashwaganda (ginseng india), Biji Labu,  Epimedium, serbuk madu, Garcinia Cambogia, Tamarind , Payllium Husk dan perasa Lemon.

ORDER/ONLINE FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Delivery Method Pos Ekspress
Post Address
Order Item

This contact form was created by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...